GESLAAGDE OPEN DAG

Afgelopen zaterdag de 16 november 2019 werd onze 3e Open Dag georganiseerd. Met behulp van ruim 21 vrijwilligers hebben wij meteen van af 10:00uur onze eerste gasten mogen ontvangen.  Het is vanaf dat moment tot en met de laatste demonstratie om 15:00uur lekker druk geweest. De gehele dag door hebben een zeer goede aanloop van belangstellenden gehad.

Tijdens de demonstraties was het veelal zeer druk op de banen, waardoor er af en toe zelfs plaatsgebrek was. Tijdens de Open Dag hebben enkele gasten zich meteen aangemeld voor een nader kennismakingsgesprek. Tevens hebben een er een aantal gasten aangegeven om op een later tijdstip wellicht kennis te willen maken met vereniging.

De gehele dag door kreeg men ook de gelegenheid om met luchtwapens zelf te kunnen schieten. De belangstelling hiervoor was eveneens bijzonder groot en er werd dan ook volop van gebruik gemaakt van jong tot oud. De vrijwilligers die zich hier mee bezig hielden hebben er handen vol werk van gehad.

Het bestuur is dan ook bijzonder tevreden met het resultaat en wil bij deze gelegenheid de vrijwilligers dan ook hartelijk bedanken voor hun hulp en inzet tijdens deze gezellige en zeer succesvolle dag.