Baanplanner / reserveren van de schietbanen SV Beilen

Beste leden,

Het is zo ver, de baanplanner is actief en men kan zijn/haar baan reserveren. U treft in de bijlage o.a. de link naar de “baanplanner”, de instructies en aanvullende informatie aan.

Het bestuur gaat er van uit dat zij voor 1-7-2020 van de Veiligheidsregio Drenthe en de gemeente Midden-Drenthe groen licht krijgt. De benodigde toestemming is reeds aangevraagd maar een definitieve goedkeuring verwachten we hooguit 1 of 2 dagen voor die tijd. Zonder deze toestemming mogen wij de deur nog niet openen, krijgt u verder van ons geen negatieve berichtgeving dan gaat alles gewoon door.

De groep nieuwe leden (eind 2019) die op woensdag 1-juli-2020 hun opfristraining hebben hoeven voor deze avond geen banen te reserveren.

Dit zelfde geldt ook voor de cursisten, deze leden hoeven ook geen banen te reserveren voor 3-juli-2020. Zij hebben overigens nog niet hun KNSA pasje en daarmee ook hun lidmaatschapsnummer nog niet wat nodig is voor de reservering. Deze groep krijgt op vrijdag de 3e juli zijn/haar pasje overhandigd.

Voor de leden die op donderdag 2-juli al kunnen (mogen) schieten het vriendelijke verzoek om zich nu al wel in te schrijven. Dit is de testavond of alle ingestelde maatregelen en de baanplanner goed functioneren. De eerste de beste reguliere verenigingsavond is dus op: dinsdag 7-juli-2020

Let op: géén reservering = geen schieten

Het bestuur wenst al haar leden weer veel plezier toe op de schietbanen.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur SV Beilen