ALV – zaterdag 15-mei-2021 om 14:00 uur

Geacht SV Beilen lid.

Hierbij ontvangt u de uitnodiging/agenda voor de Algemene Leden Vergadering. De ALV zal dit jaar online plaatsvinden. De geplande datum is: zaterdag 15-mei-2021 om 14:00 uur.

U ontvangt de Zoom-link in de week voor de ALV datum middels de secretaris email. Hou uw email dus in de gaten (ook de spambox).

Bij deze uitnodiging/agenda van de ALV zijn ook alle benodigde documenten in het zelfde PDF document reeds bijgevoegd, deze kunt u vinden onder nieuwsbrieven. Zo heeft u op voorhand alle informatie van het bestuur beschikbaar. Tijdens de online ALV zullen derhalve niet alle stukken en verslagen in detail besproken worden. Het is dus aan te raden dat u alle stukken voor u zelf al goed doorneemt.

Het stemmen gaat dit jaar ook anders. Deze zal plaatsvinden middels “negatieve optie” (wie zwijgt stemt toe), dat betekent dat men bij akkoord zich niet hoeft te melden. Tegenstemmers dienen dit 48 uur voor aanvang van de ALV bij de secretaris per email (secretaris.svbeilen@gmail.com) aan te geven. Dit doet u het beste door op deze email te reageren.

Het bestuur hoopt u allen graag te zien tijdens de online ALV.

Met vriendelijke groet,

Namens het bestuur SV Beilen,